Friday, June 12, 2009

PERAK-XXXX-XXXX-XXXX-PERAK

Minggu ini aku akan berada di pelbagai lokasi.
Aku berdoa agar perjalanan aku selamat dan menjadi kenangan manis buat aku dan isteri.
Love you my wie.

Aku amat terkenangkan senyuman arwah ayah aku.
Banyak yang aku tak sempat nak pelajari daripadanya.
Ya Allah, semoga kau tempatkan arwah ayahku dikalangan org2 yang beriman.

Sayup je hati ini bila melihat ibu yang kini hidup bersendirian.
Aku tak sampai hati untuk menetap di tempat lain.
Biarlah apa yang aku hadapi sekarang ini, yang penting aku masih dapat melihat ibu ku setiap masa.

Aku tujukan sebuah lagu buat semua ayah dan ibu serta guru-guru...

Outstanding Tasks:
1. Projek I.
2. Projek Wisma.
3. Projek Spiral.
4. Projek ZS.

3 comments:

masterjanz said...

salam yus,

so lastly perak ke?? neway aku harap ko tabah la mengharungi hari2 seterusnya

wow gold said...

wow ! what a blog

wow gold buy said...

nice game