Monday, July 27, 2009

toad dan ssh








Alhamdullilah,




Aku memulakan kerjaya baru aku di KL dengan situasi yang baik dan menerima pelbagai support dan nasihat dari saudara-mara, rakan-rakan serta yang penting dari rakan sekerja.




Supervisor aku pun semuanya sporting dan byk berikan aku galakan. Disini kerjasama antara staff amat penting dan everybody should learn fast to move forward.




Dalam bidang telco ini mmg ada byk cabaran dan dugaan. Paling penting skrg, aku perlu fokus dan senantiasa mempunyai minat yang mendalam. Semakin aku memahami semua yang aku bakal hadapi, semakin pening juga aku dibuatnya. Mujur ada komputer yang dibekalkan kepada aku dan semuanya berjalan dengan lancar.




Within a day sahaja aku menerima ratusan email. Setiap e-mail aku perhalusi satu persatu. Inikah yang bakal aku hadapi beberapa hari akan datang.




Nak dekat sebulan aku kerja kat sini dan aku amat berharap semuanya berjalan dengan lancar.

No comments: